Långfredagen

Igår var det långfredag och jag jobbade till kl 18.15. Helt befängt eg att ha öppet på en långfredag.. det var helt sjukt dött så timmarna kändes oändliga. Man förstår ju att folk åker bort på middagar osv osv. Jag citerar Frida "Långfredag var verkligen rätt namn för den här dagen".
Efter jobbet åkte jag ut till mammsen och pappsen. Där väntade en god middag på mig. Mina kära föräldrar är verkligen grymma på att laga mat. Tack så mycket för den! ;-)
Sen efter middagen så var mammsen så gullig och gav mig en helt underbar massage på ryggen, axlarna och armarna. Det var verkligen välbehövt kan jag säga  åhh.. gud så skönt det var. =) Sedan blev det Sundlingstok halva kvällen. Vi dansade till Mattias poppande samtidigt som vi strök gardiner och pysslade i Mattias alldeles nyrenoverade rum. =)  ( Gå gärna in och titta på Designfrida.blogg.se så får ni se hur det blev).

Tack också Mamma för påskägget. =) Det är alltid lika skoj att få. Jag växer nog aldrig ifrån det. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0