Jobb

Nu var det lääängesen jag skrev. Har varit så jäkla mycket jobb så jag har i stort sett bara klivit rakt ner i sängen efter att jag kommit innanför dörren. 12 timmar om dagen i 2 veckor har kännts av men det har varit jäkligt roligt iaf. Nu har jag varit ledig några dagar så nu har jag lite nya krafter igen. =)

Jag och Thomas har länge funderat på att skaffa oss en ny säng. Vi har varit tillsammans i 5 år nu och har haft samma säng som Thomas hade när vi träffades. En 140´s IKEA säng. Två onda ryggar varje morgon sa tillslut stopp och tog oss till alla dess sängbutiker som finns i birsta. Sängjätten blev dock sista stoppet och där blev vi kvar i fyra timmar. Efter många om och men slog vi till på två 90´s Vikingsängar med ställbar funktion. Så nu är sparkontot länsat och tomten blir tomhänt den 24/12.  


Bilden är lånad från: http://vikingbeds.henrix.bluerange.se/Beds.aspx?name=Frej Steglös

Vi vill nu ha en sängstomme till denna. Hittade en superfin på Sängjätten, vit och tidlös. Hittade dessutom ett överkast med tillhörande prydnads kuddar som jag blev helt betuttad i. =) Också dom vita (vad ovanligt) =) Dessutom vill jag ge all eloge till den trevliga och kunniga personalen på Sängjätten. Kanonbra service fick vi. Men för alla er som vill köpa julklappar till mig *blink blink* så önskar jag mig grymt mycket dessa fina kuddar och överkast. Sååå vackra var dom. 
Nu blir det nerhissning av min överkropp! =) Natti.

Kommentarer
Postat av: frida

Måste komma och provligga sängen någon dag!

2009-12-06 @ 10:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0