gotta..

ååhhh.. rädda mig från denna godisvärld. Hur kan man vara så frälst i dessa sötsaker? Var hos mina kära föräldrar idag och blev som vanligt bjuden på god mat, lasage, och tårta för att pappa har fyllt år. 55 bast blev han min käre far. Presenten blev ett presentkort på barracuda, en jakt och fiskeaffär i birsta. Det blev en bra present till en fisketokig gubbe. ;-)
Ja, tillbaka till godsakerna. Dagen började alltså med lasagne och tårta.. sen nu när vi kom hem stod en halvtom godispåse ifrån gårdagen och bara väntade på oss. Det är inte lätt när man så lätt faller för frestelsen. Tur att jag har löst kort på friskis och svettis nu iaf så man gör av med lite kalorier ibland också och inte bara fyller på. Då skulle det inte sluta bra. =)
Nu är det snart slut på denna underbara helg. Men.. en ny vecka med nya möjligheter öppnar sig. Man ska int' vara bitter. =) Allt blir så jobbigt då.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: frida

Ja, nästa gång finns det inga undanflykter! Ett kilos lösgodis, vad ovanligt=)

2009-02-23 @ 13:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0