8 dar kvar..

..till inflytt! Såå himla nära nu och jag längtar så jag döör. Just nu vill jag inget annat än komma in. Har ett stort kaos här hemma med kartonger till förbannelse + ett renoveringbadrum. Inge skoj alls. Men men.. snart så.

Annars är det väl bra. Har dock fruktansvärt ont i foten och vill helst kapa den på mitten. Det blir nog en operation på denna för nu har jag gått två månader och det blir inte bättre. =( Skitjobbigt är det.

så därför.. och bara därför.. ! :) .. blir det lite tröstgotta nu innan natten.


Kommentarer
Postat av: Stina

Hur går det med flytten? Jag tänkte på er igår när det spöregnade..!=/

2009-07-21 @ 14:08:57
URL: http://omstina.blogg.se/
Postat av: Malin

hej hej! Hoppas allt är bra med er!! Skulle du kunna skicka din mejl adress till mig? Ska skicka en sak till er!! :) kram kram

2009-07-22 @ 19:31:33
URL: http://malinheldeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0