Trötter..

..kom precis hem från Stoffe och Frida. Blev först bio, terminator, med mycket action och trevligt sällskap (Stina, Gunnar, Stoffe, Frida och Thomas), sen for vi hem till herrskapet och kollade på en massa gamla filmsnuttar från urminnes tider. Många glada skratt blev det. ;-) Härligt att gå tillbaka till tiden då man var liten ibland.

Imorgon blir det partaj hos Stina. 25 år blir hon tjejen. Nu är det snart bara jag kvar. Har köpt en ny fin klänning som jag tänkte ha på mig. Svart med guldknappar på ena sidan. Mycket tjusig. Hittade "den lilla svarta" på Gina, 199kr.

Nä, nu far ögonen igen på mig.. dags att sova! Natti natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med lediga kvällar och helger, eller hur!

Kramar från mamma som älskar dig :)

2009-06-06 @ 14:31:14
Postat av: Linda

Underbart med lediga kvällar och helger! =) Gullig du är! Älskar dig jag med! ;)

2009-06-06 @ 19:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0