Njurunda

Numera bor jag i Njurunda. Har fått den stora äran att ta hand om min lillebror som annars skulle få vara ensam i två veckor. Har bott här en vecka nu så det är en vecka kvar. Så om jag är mindre social än jag brukar är anledningen att jag bor ute i skogen..

Igår var det partaj hos Sofie. Mycket trevligt! =) Började kvällen med stressfix efter jobbet. Slutade kl 18.15 men kom inte iväg förrän halv.. Skulle skynda mig hem och göra mig iordning för att sedan träffa Stina på stan. När jag kom ner på stan blev det middag på restaurang Victoria. Filé mignon black and white.. MUMS! Mycket snack blev det så klockan bara rann iväg. Vi blev nästan utslängda från restaurangen.
Sen bar kosen väg till Sofie och Petter och OJ OJ, har sällan skådat sånt barbord. Bordet var nästan lika stort som rummet och fullpackat med olika sorters likörer, spritsorter, essenser, champagne.. ja allt. Det var bara att blanda hejvilt. =) Kvällen avslutades på Oscar.

Idag har jag haft en riktig slappardag.. skönt! Katterna här ute är så mysiga så det är otroligt! SÅ nu ska jag gå å mysa lite mer med dom.

Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0