Slapparsöndag

Gårdagen var kanontrevlig. Var först ut och åt med min kära Sara. Det blev Oscar. Har aldrig varit där och ätit förut men OJ! Vad underbart gott det var. Kommer deffinitivt gå dit igen. Jag tog dubbelmarinerad fläskfilé med pepparsås och varje tugga var en riktig njutning. Sara tog renrostbiff och den var också kanon tydligen.Som dessert blev det en kaffedrink som hette Cafe After Eight. Mycket god. Notan blev saftig men det var värt varenda krona.  Sen blev det föris hos min kära bror och Frida med en massa singstar och skoj. Kvällen avslutades på oscar igen och sammanfattningsvis blev kvällen en riktigt tiopoängare. Så här såg jag ut: Min nya fina tröja är på och självklart inhandlad från flash ;-)

bakifrån:


och framifrån:




Mitt senaste inköp är denna otroligt snygga spegel. Kunde inte stå emot när jag såg den så jag var tvungen att slå till. And I just Love it. Nu ska den bara upp på väggen också. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0