Underbara ledig fredag..

Idag är det fredag och jag har min lediga dag. Underbart! Klev upp tidigt för att få ut så mycket som möjligt av dagen.
Nu när jag bor här ute i njurunda så får vi så lyxigt Sundvalls Tidning hem i brevlådan varje dag, och jag har kommit på att det är förbaskat trevligt att ha den att bläddra igenom tillsammans med frukosten..
Såg dock i tidningen att våra grannbutiker i Birsta, Fanny och Zizzi har gått i KK. Tråkigt att det är så många som måste slå igen. JC butiken i stan håller också på och säljer ut pga KK. Och Zara slog igen för bara några veckor sedan. Vad ska hända med Sundsvall kan man undra.?

På Flash går det bra iaf. Och vilka kläder vi har fått in. Såååå himla mycket snyggt. Man skulle kunna handla upp hela lönen på en och samma gång. Farligt. =) En av mina kunder som kom in berättade att hon i stort sett handlade alla sina kläder hos oss och att hon lätt skulle kunna spendera 10 000 på två sekunder hos oss. =) Roligt att höra.

Nu ska jag försöka hitta nå promenadskor här ute i Njurunda.. lite svårt kanske med tanke på att mamma har 4-5 storlekar större fötter än mig. Men jag vill så gärna ut i det fina vädret. Så skam den som ger sig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0