Bröllop igen... :)

Då har vi varit på det andra bröllopet för den här sommaren. Skoj skoj! Denna gång var det min äldsta bror Lars som gifte sig med sin Joanna. Fint var det! Och som alltid så grät man en massa tårar! Tänk att det kan vara så rörande! Kommer aldrig klara av att gifta mig själv.. hur ska det gå till om man fortfrande vill ha lite make-up kvar i fejan till festen? haha..
Här kommer lite bilder :

                            

Nygifta

                                         

                            

Jag i min nya klänning från Esprit.

                            
Jag och Thomas utanför kyrkan

                            

Mor och Far ;)

                            

Jag och mina bröder

                          

+ två stycken låtsasbröder.

                          

Bröllopsvalsen såklart...
 
                          

...åsså bröllopstårtan =)

Kommentarer
Postat av: Mamma :)

Vilka fina bilder! Kul att ha alla syskonen samlade!

2009-09-10 @ 04:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0