Nytt år

Då har julen varit och det har varit supermysigt! Firade med min kära familj och det var även första julen som Thomas pappa och Britta kom upp och firade med oss också! Jättetrevligt! Tyvärr har jag inte mått nå bra alls dom senaste dagarna och jag mår fortfarande inte ok men jag hoppas det blir bättre snart!


Snart börjar ett nytt år och jag tror och hoppas att detta nya året kommer bli det mest händelserika året hittills i mitt liv! Känner det i magen! :) Thomas och jag öppnade igår ett gemensamt sparkonto som vi döpt till "bröllopskonto" så när det börjar ta form så kanske jag nångång får mitt drömbröllop?? Jag hoppas, hoppas hoppas verkligen det! Vi kom fram till att vi måste nog göra så om det nån gång ska vara möjligt att gifta oss så som jag vill!

Imorgon blir det partej och galej hos min kära bror i deras nya fina hus! Jag ska göra i ordning kyckling och pastaröra med pesto och gotta och ta med mig. Sen blir det även lite pajer och piroger och annat plock så vi ska nog bli mätta och belåtna. Jag hoppas jag inte mår dåligt imorgon bara.... ber till gudarna!

Här kommer några bilder från jul, sen vill jag önska alla mina nära och kära vänner ett riktigt gott nytt år! Det tänker jag ha!!














Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härligt positiv inställning! I love it! Jag tror också att det kommer att bli ett mycket händelserikt år för mig också! Ser positivt fram vad det skall ge! Kram :)

2011-01-02 @ 17:37:01
Postat av: Elle

Jaha där ser man, ja det kanske var dom som smittade oss! Krya på dig! =)

2011-01-08 @ 15:48:28
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0