Muskelvärk!

Nu sitter jag här och har sån jäkla värk i mina armar.. har precis varit ute och skottat fram vår uteplats på framsidan.. skulle behövt ta baksidan också men den får Thomas ta eller så får den vara för nu är jag trött i mina armar!

Idag bakade jag pizza till middag med dinkelmjöl fullkorn och parmaskinka på. Det blev faktiskt rätt gott och nyttigare än vanlig pizza. Hade jag fått välja hade jag dock vräkt på med ost men nyttig som vi är nu då så blev det bara lite.. =)

Ingen träning blev det men det känns som jag har fått min dos av det idag ändå. Nu ska jag gå å ta lite kvällsfika.. sen blir det dumburken en liten stund. Jobb hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0