Nytt år!

Nu har vi klivit in i 2010. Känns lite konstigt.. Tiden går så oerhört fort. Thomas konstaterade förut att han fyller 34 i år och det är ju helt sjukt ju! Själv kliver man upp i 26-träsket och det är också helt sjukt. Vad hände med tiden? Känns fortfarande som man är 20.

Undrar hur detta år kommer att bli? Och hur var 2009 eg? Man tänker sällan på hur det gågna året blev. Vilka motgångar och medgångar man hade. Om jag tänker tillbaka på 2009 så känns det inte som att det är så mycket som har hänt. Fast det är det. Jag har lärt mig mycket. Jag har jobbat som Butikschef. Lastbilschaufför! (liten lastbil). Dagisfröken. Post och Bud förare. Hudterapeut. Säljare. På ett och samma år. Haha. Det är inte alla som vågar prova på så många olika yrken. =) Och gud vad man lär sig. Fast det har varit hattigt så lär man sig så oerhört mycket när man provar på olika saker. Man får mer förståelse för andra. Man lär sig vad man ska göra och inte. Vad man mår bra av och vad man mår dåligt av. Jag hoppas verkligen att man tar till sig av allt och ändrar på det som varit dåligt och växer av det som varit bra. 

2009 för mig har varit ett händelserikt år. Jag och Thomas köpte ett hus. Helt galet och otippat mitt i arbetslösheten. Men det gick bra och vi trivs så fantastiskt bra. Vi köpte en katt från djurhemmet som inte hade något hem. Och han är heelt underbar!  Thomas mamma fick beskedet att hon hade en hjärntumör som läkarna mirakulöst opererade bort och hon blev som en helt ny människa och fick ett nytt rikare liv. Min lillebror tog sitt körkort. Ja.. mycket har hänt. Och tänk vad mycket nytt som kommer att hända detta år. Spännande. =)

Jag måste ju lägga upp lite bilder från jul och nyår. Det var ju första julen som vi inte firade hos mamma och pappa. Både jul och nyår firade vi hos oss. Himla mysigt har det varit.  Här kommer lite bilder:



Min första inlagda gurka! =) Muuumms.



Vår första skinka. Mummsss!



Alla samlade kring bordet.



Lilly verkar nöjd över julklappshögen. =)





Håkan öppnar julklappar. =)

Åsså blev det nyår:



Snyggingarna.



Mumsiga krustader!





Nyårskatten. =)





Lillebror och Frida

12- slaget:





Fia och Lars





Grabbarna sänder iväg ballongen. =) Denna gick bra. Vackert flög den upp i luften.  Den andra fastnade
i grannens träd så Thomas fick göra en insats och hoppa efter den. Det var ett snömonster till Thompa som kom tillbaka.
Men allt gick bra iaf. =)







Gott nytt år alla mina vännen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0