Kvällens nöje - vedstapling! =)

Denna kväll har vi tillbringat hos Sigbritt och Janne. På schemat där stod vedstapling och middag. Så det har vi roat oss med. Middagen var supergod (med recept från mig) och pajen efteråt var gudomlig! =) Vedstaplingen var ganska rolig den å men på slutet värkte ryggen rätt bra.
Fick även mina hudprodukter idag som jag hade beställt! Jippi! Povade dom nu innan jag gick till sängs och dom verkar riktigt bra. Luktar fantastiskt och jätteskön på huden. Färgen på foundation som jag beställde verkar stämma bra i också så det är ju skönt. Slipper jag skicka tillbaka den.



Igår var Stoffe och Frida här och vi grillade och hade det trevligt. Vi fick även besök av Skorpans bästis. En av de vackraste katterna jag sett. Det är helt otroligt vad dom går bra ihop. Skorpan är en jäkel på att hålla sitt revir och jaga bort alla andra katter men denna verkar det vara något magiskt med. Trodde först att det var en tjej och det var därför dom går så bra ihop men det är en kille. Otroligt men roligt. Dom leker så sött med varandra. Han är här och hälsar på med jämna mellanrum. Så här söt är han.



När jag kom hem efter jobbet hade hjärtat även köpt
två presenter åt mig. Bara så där. Han är så söt! =) Ett par trosor och 2 st ögonskuggar som han snappat upp att jag sagt att jag vill ha. ;) Tack hjärtat! Love you!

Nu blir det till att slå igen dom små blå så man orkar med morgondagen. Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Catrins Garderobstankar

Hej!



Vad gulligt med presenter "bara sådär" :)



Tack, ja det tårtbaket underlättas betydligt när man har ett bageri att experimentera i. Hälsa familjen du med!



Kram!

2010-06-11 @ 12:59:15
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

fin blogg du har linda!!!! kram johanna

2010-06-12 @ 11:22:48
URL: http://johannawistrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0