Trevliga dagar!

Vilka supertrevliga dagar jag har haft både idag och igår. Igår var vi ut och åt med Malin och Danne på Allstar. Mycket trevligt och mycket god mat! Gillar verkligen att njuta av livet! =)

Även idag har jag umgåtts med Malin. Heeela dagen. Riktigt trevligt. Har haft en riktig tjejdag med diverse skönhetsbehandlingar, promenad och god lunch i solen från baguetterian. Mums.
Kvällen blev också väldigt trevlig. Vid halv 6 dök halva insatsstyrkan upp för lite grillning och njut i solen. Stoffe och Frida, Stina och Gunnar, Glenn Maria och Wilma, och Anders Malin och Wilma var det som kom. Ett mycket bra intiativ av Stoffe måste jag säga.















Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket för ikväll! Jätte trevligt!! Hoppas på fler sådan kvällar i sommar ;) kram kram

2010-06-02 @ 21:49:16
URL: http://malinheldeby.blogg.se/
Postat av: Stina

Tack för igår! Jag passar på att låna en bild till min blogg=)

2010-06-03 @ 10:08:14
URL: http://omstina.blogg.se/
Postat av: frida

Men fy Linda, ta bort den där gräsliga bilden! Bäbisen var söt, men inte jag =)

2010-06-04 @ 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0