Freeeedag!!!

ÅÅÅÅÅHH vad underbart med fredag och ledig helg!! Imorgon blir det dop. Kusins son ska döpas. Lilla Lucas! =) Det blir trevligt! Ikväll ska vi bara vara och mysa framför let´s dance. Det blir väl en eller två "guldrullar" också om jag känner min karl rätt. Vi har börjat kika på luftslottet som sprängdes men inte sett klart den än så den blir det nog iaf. Veckan har varit bra. Började med en supertrevligt dejt med Malin S på min lediga dag. Mycket trevligt. Alldeles för sällan vi ses. Blev en liten runtvisning i huset och lite semmelfikande. ;) Sen tog vi en sväng på birsta. Skoj skoj. Igårkväll hade jag besök av Andreas (arbetskollega). Först blev det lite käk och sen hade vi gitarrkväll. Hihi. Mycket trevligt. Nu kan man spela några ackord iaf. =) I like.

Näe.. nu ska jag springa upp till den efterlängtade soffan och mysa ner mig lagom till let's dance. See ya! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0