Klassåterträff

Igår var det dags för återträffen. 10 år sen vi gick ut nian. Sjukt när man kan börja säga så. "För 10 år sen.. eller 15 år sen.". Då känner jag mig gammal. Nåväl..
Hade tagit ledigt för att få lite extra tid med Anna <3. Åkte in på stan vid 10. Mötte upp skönheten och gick runt och försökte hitta en fin outfit till kvällen.
Underbart att få träffa dig igen gumman!!
Efter ett tag anlände även Maria och Annelie och vi gick och lunchade allihopa tillsammans på Tant Anki och fröken Sara. Mycket mycket trevligt!! Så fantastiskt roligt att träffa alla igen.
Efter lunchandet tog vi en till sväng eftersom vi inte hade hittat nå fint till mig och höll nästan på att ge upp tills jag det sista jag gjorde såg den lilla blåsan som jag slog till på. En sommarsöt liten klänning från HM. Kan lägga upp en bild senare. Knäppte tyvärr inga kort under kvällen. *Dumt* Det blev även en kort liten jacka från GT, strumbyxor från HM, halsband från GT, ett nytt linne från GT och en godispåse. ;)

Åkte hem och gjorde oss i ordning inför kvällen. I med löshåret och på med naglarna. Allt fejk som gör en snyggare är bra! hhaaha. Kvällens smartaste drag var att ta på mig ett par låga skor med ingen klack. Det gjorde att jag orkade och kunde med glädje dansa heela natten lång. =) Herregud vad det var roligt att träffa alla igen. Många såg likadana ut och många var väldigt olik sig! Men många fick tillbaka sin "roll" igen och blev som dom var för 10 år sen igen. Patetiskt eller roligt, jag vet inte. Men roliigt var det iaf och jag gillar alla.. som gillar mig. hihi.


Kommentarer
Postat av: Malin

åhh...va kul :) MKT tråkigt ja missade de snyft

2010-05-29 @ 21:38:47
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/
Postat av: Frida-Martina

Jag och Matila drog vid typ ett, jag skulle juh jobba igår så var lika bra att komma hem å sova lite :] Ni då?!

2010-05-30 @ 08:15:37
URL: http://www.frida-martina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0