Måndag

Idag på jobbet började 2 st nya tjejer hos oss. Jag och Jenny, en av tjejerna, lyxade till det med en lunch på waynes och hade det himla trevligt och gott! Fick även äran att åka hennes "LILLA" bil. Den minsta man kan tänka sig. Men tuff som attan!! =) Kommer inte ihåg vad den hette dock.

Jobbade till 19 sen blev det en rask promenad hem. Väl hemma hade hjärtat varit så duktig och klippt ner diverse buskar och börjat att olja in uteplatsen. Duktig han!
Jag slängde i mig en tallrik med gröt och gick ut och rensade lite ogräs och oljade in plywoodskivan som vi sätta upp på huset. Klockan blev 22.00 innan jag blev klar och hjärtat är fortfarande ute!

Nu blir det en tur upp till soffan sen blir det natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0