Veckan som gått!

Efter en lång och skön ledighet var det dags att göra rätt för sig igen och börja jobba. =)
Blev en lång dag.. 9.00- 19.15 men tiden går så fort för det finns alltid så mycket att göra.

I tisdags var jag på birsta och träffade en kvinna som presenterade ett företag för mig som bla säljer hudvård. Verkar vara kanonbra produkter. Enbart ekologiskt odlade ingredienser och fri från mineralolja. Så nu ska jag handla lite därifrån och prova mig fram om jag gillar det eller inte. Har slut på allt. Både rengöring, ansiktsvatten, dag- och nattkräm, peeling, masker etc. Så det blir en dyr investering men det är det värt. Tycker synd om min hud som fått stå ut med det jag har haft hemma ett litet tag nu. Dessutom är det 100 % nöjd kund garanti. Är jag inte nöjd med produkterna är det bara att skicka tillbaka dom. KANON! Vem kan erbjuda den servicen idag? Artistry heter märket och jag ser enbart fördelar med det. Det som är så roligt är att dom även har smink. Så det blir det till att prova efter hudvården.. =) hihi

Efter träffen med henne gick jag och strosade runt lite på birsta. Kände mig lite hungrig och hookade upp Malin på en lunchdejt. Mycket trevligt och gott var det.
När Malin blev tvungen att återgå till jobbet ringde jag min andra "Malinkompis" och ordnade upp en dejt med henne strax därpå. Blev en liten strosning på IKEA och sen fick jag så snällt skjuts hem. =) Tack vännen! =)

Onsdagen hade hjärtat tagit ledigt. Då var det nämligen dags för vår tripp till Ö-vik för att hämta vår nya bil. Det blev en låång men mysig bussresa eftersom jag hade hjätat vid sidan om. =)
Det var en fin bil och ett trevligt bemötande vi fick där uppe. Blev tom bjuden på lunch av bilfirman. Inte illa. Men vi är dock missnöjda med rekondningen och att det var några små stenskott ovanför rutan som vi inte såg förrän vi kom hem som hade börjat blivit mörka. Känns ju inge vidare på en -08! Men vi åkte in på berners och killen där sa att om vi fyller i med en penna så stoppar man upp rostbildningen åsså är det bra sen. Så så får det bli. I övrigt är vi nöjda med bilen.

Nu ska jag nanna så jag orkar upp och jobba imorgon. Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0