Lördag=fest med brandworldgänget!

Igår kom mina härliga före detta kollegor till mig på en liten "avslutningsfest". Åh så roligt vi hade!
Jag bjöd på lite snittar och godsaker. Här kommer lite bilder från kvällen.

Snyggingarna Jenny och Ante. Hejhej!! =)



Vackra Erika:



Ante känner sig lite sexig:





Kolla in vinboxen framför Jenny! Ser ut som en handväska! Sån ska jag köpa nästa gång. Skitcool.



Fina Josefin:



Vi flyttade upp!



Dax för kareoke:



Erika tar i för kung och fosterland. =)



Jossans tur:

Oj hon tappade balansen... ;)





Brunetter är vi allehopa...







Jag och Ante i en vacker duett:



Erika gör lite dansmoves =):









Vilken trevlig kväll!! Tack allihopa och tack för den fina blomman!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0